VIDEO. TVR, ultimul tun înainte de Guvernul Cîțu: 50.000 de euro pentru ”trupa lui Garcea”, instigatorul la infectarea cu COVID

0
2254

Actorul Mugur Mihăescu (53 de ani) își compensează pierderile cauzate de închiderea teraselor din Centrul Vechi al Capitalei cu trei contracte generoase oferite de Televiziunea Română, finanțată de la bugetul statului și condusă Doina Gradea, numită de guvernarea Liviu Dragnea la șefia televiziunii publice.

Doina Gradea, președintele Consiliului de Administrație al TVR

Mugur Mihăescu și Radu Pietreanu, cei doi membri ai grupului de umor Vacanța Mare, vor face Revelionul la TVR în acest an. Conform Paginademedia.ro, ei vor fi plătiți cu sume uriașe, pe trei contracte diferite.

Programul produs de Vacanța Mare, „Revelion acasă”, a fost deja filmat și urmează să fie difuzat în noaptea dintre ani.


Înțelegerile dintre TVR și Vacanța Mare însumează peste 50.000 de euro (sume brute).

Este vorba de mai multe contracte, încheiate separat, la începutul lunii decembrie, cu Mugur Mihăescu, cu Radu Pietreanu și cu firma lor de producție, R&M Production.

Contactat de Paginademedia.ro, Mugur Mihăescu a declarat că propunerea pentru Revelion a venit din partea TVR și că programul a fost filmat în pub-ul St Patrick, pe care actorul îl deține în Centrul Vechi.

Despre valoarea contractului, Mihăescu spune: „A fost o negociere, cât am considerat că este valoarea noastră pe piață”.

Contractele “pe persoană fizică”: 21.700 de euro

Pentru serviciile prestate, Mugur Mihăescu ar urma să primească, printr-un contract de drepturi de autor, 52.000 de lei brut (adică 10.700 de euro).

Potrivit documentelor, Pietreanu a ajuns la o înțelegere cu TVR, un contract separat de Mugur Mihăescu, pentru 53.000 de lei brut (aproape 11.000 de euro).

Contractul “pe firmă”: aproape 24.800 de euro + TVA

Producția Revelionului este făcută prin firma celor doi de la Vacanța Mare. Astfel, un alt contract a fost încheiat de TVR pentru Revelion cu firma R&M Production Art, deținută de Radu Pietreanu (R) și Mugur Mihăescu (M). Este firma de producție.

Pentru aceste servicii, valoarea contractului cu firma de producție este de 24.800 de euro + TVA (adică 29.500 de euro).

Costul total al TVR: 10.700 de euro Mihăescu + 11.000 de euro Pietreanu + 29.500 de euro pe firmă = 51.200 de euro.

Conspiraționistul anti-mască. Inamicul măsurilor anti-Covid

Mugur Mihăescu, care a colaborat cu securitatea sub numele de cod ”Mihai”. Cel cunoscut ca ”Garcea” a fost unul dintre cei mai iresponsabili „influenceri” după izbucnirea pandemiei de Covid-19.

Ca proprietar de pub în Centrul Vechi al Capitalei, el a participat la protestele „covidioților”, în Piața Victoriei, contestând purtarea măștii de protecție. De asemenea, a instigat lumea să iasă în stradă pentru a contesta măsurile luate de Guvern, anunță ziaristii.com.

Doina Gradea, acuzată că a fpcut politica PSDragnea

Mandatul Doinei Gradea în fruntea TVR a fost puternic contestat și în interiorul instituției pe care o conduce.

Directorul general al TVR a fost acuzat și că a răspuns comenzilor politice. Jurnalista Andreea Dumitrescu a fost schimbată de pe domeniul de care se ocupa, PSD, după ce pusese întrebări în conferințele lui Liviu Dragnea și Viorica Dăncilă.

La sfârșitul lunii iunie 2019, Monica Ghiurco, membru în Consiliul de Administrație al TVR, a trimis o scrisoare deschisă în care cere demisia directorului general al televiziunii publice.

„În ultima vreme ați reușit să-i revoltați și pe cei care mai rămăseseră pasivi în privința TVR, iar pe noi, cei din TVR, ne-ați umplut, încă o dată, de rușine… Ați sfidat și Parlamentul României, considerând că nu trebuie să dați socoteală decât în fața persoanei/persoanelor care v-au numit la TVR și v-au impus în această demnitate. Acum ar fi cam dificil, din motive obiective, dar vă considerați în continuare protejată politic – cel puțin pentru o vreme – și continuați să conduceți în manieră discreționară. Însă fiecare oră pe care o petreceți la conducerea instituției înseamnă pierderi de credibilitate pentru TVR. Ceea ce noi, cei din TVR, nu ne permitem să girăm prin tăcere… Ați irosit încrederea pe care am avut-o în dumneavoastră. Ați avut suficient timp să vă dați măsura profesionalismului. Ați ratat, doamnă Gradea. E finalul dumneavoastră de carieră în TVR și ar fi bine să plecați. Vă cer public demisia!”, sunt fragmente din scrisoarea semnată de Monica Ghiurco.

Ionuț Cristache a fost ”exportat” de Dan Voiculescu la vârful TVR

Ea îi reproșa Doinei Gradea pierderea festivalului „George Enescu”, a mai multor competiții sportive, dar și apariția unor colaboratori în diferite talk-show-uri.

Este celebrul cazul lui Ionuț Cristache, zis ”Sărmăluță”, adus de la Antena 3 pe o sumă imensă (aproximativ 5.000 de euro lunar).

Adelin Petrișor a sancționat și el deplasarea directorului General la Minsk, la Jocurile Europene, în timp ce comentatorii sportivi erau obligați să asigure transmisiunea din București și nu de la fața locului.

Cel mai strigător la cer exemplu de supușenie politică a TVR față de PSDragnea a fost invitarea cuplului Dragnea-Daea la emisiunea ”Viața Satului”, în plină campanie electorală pentru alegerile europarlamentare.

Liberalii au cerut atunci CNA și Comisiei de Etică a TVR să investigheze cum „au ajuns Liviu Dragnea și Petre Daea să facă propagandă electorală în emisiunea ”Viața Satului””.

„Intervențiile în emisiuni radio-TV ale persoanelor care dețin funcții publice și reprezintă un partid aflat în competiție electorală pot fi făcute strict în probleme legate de exercitarea funcției lor. În aceste situații, radiodifuzorii au obligația să ia măsuri pentru asigurarea echidistanței și a pluralismului de opinii. În plus, nu am văzut nicio întrebare din partea moderatorului care să arate respect pentru valori precum ”imparțialitate și echilibru”, a spus Raluca Turcan, lider PNL.

 

Leave a reply