
Aproximativ 49% dintre românii care intenţionează să-şi achiziţioneze o maşină în viitorul apropiat doresc ca aceasta să fie nouă, 20% le iau în considerare pe cele de tip hybrid plug-in şi 12% pe cele full electric, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research pentru ING Bank România.
În ceea ce priveşte resursele financiare, 74% dintre românii care se gândesc să cumpere o maşină iau în considerare un credit de nevoi personale sau un împrumut destinat vehiculelor, se menţionează într-un comunicat al băncii remis, luni, AGERPRES.
„Deşi poate în acest moment nu simţim acest lucru, industria transportului sustenabil (individual) din România a crescut considerabil în ultimii ani, având chiar şi dublări de la an la an în ceea ce priveşte producţia, achiziţia sau infrastructura pentru acest tip de automobile. Ne bucură să vedem o creştere direct proporţională şi în cererea pentru produse verzi în rândul persoanelor fizice”, a declarat Adrian Humă, sector head Automotive, Transportation and Logistics, ING Bank România.