luni, septembrie 27

Minister Transporturi: Desi Cătălin Drulă zicea că-i desființează, Autoritatea Reformă Feroviară face angajări

4
126

Deși nu a produs nimic semnificativ în cei cinci ani de la înființare și nu a finalizat cu succes nicio achiziție de material rulant, Autoritatea pentru Reformă Feroviară consideră că are nevoie de mai mult personal se afirma explicit de catre cei de la clubferoviar.ro

„Sunt foarte nemulţumit de acest lucru – aici ar fi trebuit acum 3 sau 4 ani să fi început procesul de cumpărare a acestor trenuri. Acum ar fi trebuit să avem nişte rame noi. Totul e blocat, sunt foarte nemulţumit de această instituţie şi avem discuţii şi la nivelul coaliţiei şi în Guvern. Vom lua o decizie în perioada imediat următoare dacă vom mai continua şi dacă are sens să avem o instituţie separată, cu salariile ei, cu oamenii ei, în momentul în care nu produce ceea ce ar trebui să producă”, a declarat ministrul Drulă, într-un interviu acordat celor de la Antena 3.


Întrebat dacă ia în calcul ca ARF să fie desfiinţată, şeful de la Transporturi a răspuns afirmativ

Cu toate acestea, de curand, ARF-ul a publicat recent un anunț de angajare a cinci persoane, concursul urmând să aibă loc la data de 8 septembrie.

Potrivit anunțului disponibil aici ARF caută să angajeze trei persoane la Direcția Economică și Finanțări și alte două persoane la Direcția Contracte Servicii Publice, Material Rulant, Restructurare Rețea. Depunerea dosarelor are loc până la data de 30 august.

Angajările sunt făcute în pofida faptului că din exterior nu se sesizează vreo efervescență la nivelul instituției. Din două licitații de achiziție a materialului rulant, una a fost anulată, alta este încă nedefinitivată, contractele de servicii publice pe acest an/ actele adiționale pe 2021 lipsesc.

 

4 comments

  1. MAITRE 26 august, 2021 at 10:23 Răspunde

    Nu se doreste a avea performanta .

    Noi nu mai suntem lasati sa ne dezvoltam , dusmanul de clasa care ne vrea oligofreni saraci si ai nimanui sunt europenii adica, cei din UE . Daca chiar ne-ar fi dorit binele astazi aveam TGV la Bucuresti si am fi avut infrastructura BINE pusa la punct insa s-a distrus si ce a mai ramas .

    Privatizarile din SNCFR o companie de stat strategica au dus la capusarea si distrugerea unitatii feroviare ,concurenta neloiala cu firme de transport auto a fostilor sefi, din regionalele de cale ferata si a fostilor directori din Minister .

    Cei vinovati sunt marea majoritate, inca in functii: toti fostii directori si toti politicienii ne-au executat. Pe timpul lui Ceausescu nu era asa ceva , acum cei care ne conduc se supun orbeste la UE si fara sa gandeasca distrug si au distrus economia tarii .

    Un fleac nu mai avem nimic, iar dupa ei potopul. Chiar daca unii sunt bine intentionati si ar vrea sa reporneasca motoarele nu sunt lasati .

    Si ce sa mai repornesti din moment ce totul este farmitat si nu avem nici o stabilitate politica coerenta , acum nu mai conteaza nimic decat injectarea in masa cu vaccinele mortii si distrugerea totala a ce a mai ramas din economia tarii nosatre.
    (Semnat: un fost feroviar care a plecat din sistem in 1998 cu prima ordonanta a lui Basescu groparul economiei noastre)

    • Ilya 26 august, 2021 at 10:32 Răspunde

      daca tot sustii ca esti ” un fost feroviar”… de ce nu vi cu exemple mai directe? De ce cine, sau de ce iti(mai) este frica?!…Nu cumva, de propria ta umbra? Intreb… nu dau cu sapa…

  2. Liviu Humor 26 august, 2021 at 10:33 Răspunde

    Ilya sezi ghinisor baiete nu vezi ca omul doar PROVOACA….macar liderul de sindicat si patronii au raspuns cu sbiect si predicat….

Leave a reply