CIA își schimbă năravul, site-ul și logo-ul
Central Intelligence Agency – CIA
Agenţia Centrală de Informaţii (CIA), principalul serviciu de informaţii al Statelor Unite, îşi continuă procesul de schimbare a imaginii, dotându-se de luni cu un nou site, unul susceptibil lărgirii orizontului de recrutare, aflam de la portalul adevarul.ro.
Noua identitate este axată pe atragerea talentelor din medii cât mai diverse.
CIA este decisă să renunţe la imaginea de club foarte selectiv, destinat în principal albilor din Ivy League, adică din reţeaua celor opt mari universităţi americane din nord-estul ţării, între care Harvard, Princeton şi Yale.
Noua identitate este axată pe atragerea talentelor din medii cât mai diverse.
„Suntem în prima linie a apărării naţiunii”, subliniază CIA pe noul său site, care propune, între altele, mesaje asiguratoare, articole motivaţionale şi relatări despre eroi ai agenţiei.
Într-un interviu acordat pentru Associated Press, directoarea CIA, Gina Haspel, îşi exprimă speranţa că noua identitate vizuală le va candidaţilor o idee despre „mediul dinamic care îi aşteaptă” odată ajunşi angajaţi ai acestui serviciu secret.
sursa: adevarul.ro